Vážení zákazníci, eshop změnil provozovatele! Kromě chystaných změn nyní prosíme hlavně velkoobchodní zákazníky, aby nás kontaktovali s objednávkami emailem!

Vrácení, výměna, reklamace

 

Upozornění: vrácené zboží prosím odesílejte na adresu Malvis.cz, Slezská 1942, Frýdek - Místek, 73801. Balíky, které budou adresovány na sídlo firmy Lidická 700/19, Brno Vám budou automaticky vráceny.

 

Vrácení 

  • Nesplnilo zboží Vaše očekávání? 
  • Pošlete nám je v originálním balení na naší adresu: Malvis.cz, Slezská 1942, 73801, Frýdek - Místek.
  • Tapeta nesmí být již nastříhaná ani nijak poškozena.Obraz také nesmí být poškozen.
  • Přiložte fakturu, kterou najdete v příloze emailu o odeslání zboží. Nezapomeňte dopsat číslo bankovního účtu, na který chcete vrátit peníze.
  • O přijetí balíku Vás budeme informovat emailem.
  • Peníze na účet Vám odešleme co nejdříve, nejpozději však do 14 dní od doručení.
  • Chcete se s námi poradit? - kontaktujte nás (email info@malvis.cz nebo telefonním čísle 727812624)

Výměna

  • Chcete zboží vyměnit?
  • Napište nám email na info@malvis.cz.
  • Pošlete nám zboží v originálním balení zpět na naší adresu: Malvis.cz, Slezská 1942, 73801, Frýdek - Místek.
  • Tapeta nesmí být nastříhaná ani nijak poškozena. Obraz nesmí být poškozen.
  • Přiložte fakturu, kterou najdete v příloze emailu o odeslání zboží. Na fakturu napište VÝMĚNA.
  • Vytvořte si novou objednávku v eshopu Malvis.cz a do poznámky připište, že žádáte výměnu. Náš tým tak začne pracovat na výrobě nové tapety.
  • O přijetí balíku Vás budeme informovat emailem.
  • Chcete se s námi poradit? - kontaktujte nás (email info@malvis.cz nebo telefonním čísle 727 812 624)

Reklamace

  • Chcete zboží reklamovat?
  • Lhůta na uplatnění reklamace je 24 měsíců. U stálobarevnosti tapet dokonce 36 měsíců.
  • Reklamační řízení zahájíme ihned po obdržení kompletního reklamovaného zboží.
  • Přiložte k němu reklamační formulář, který stáhnete zde.
  • Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit, jakmile se vada projeví.
  • Při vybalování důkladně zkontrolujte, zda nedošlo k mechanickému poškození, souhlasí velikost a je zachována barevná stálost.
  • Po nalepení tapety již není reklamace možná ani zda je tapeta nastříhaná. Nastříháním zákazník souhlasí s její kvalitou a zpracováním.
  • To však neplatí u reklamace z důvodu "vyšisování" barvy.  
  • K té prosím doložte fotodokumentaci a pošlete nám ji na email info@malvis.cz. Pamatujte, že na tuto reklamaci máte nárok 36 měsíců.
  • Budeme se snažit reklamaci vyřídit co nejdříve, nejpozději však do 30 dní od doručení zboží.
  • Máte na nás nějaký dotaz? - kontaktujte nás (email info@malvis.cz nebo telefonním čísle 727 812 624)