Vrácení, výměna, reklamace
Upozornění: vrácené zboží prosím odesílejte na adresu OLDTOWN ROAD s.r.o., Horova 18a, 616 00 BRNO. Balíky, které budou adresovány na sídlo firmy Lidická 700/19, Brno Vám budou automaticky vráceny.
Vrácení
- Nesplnilo zboží Vaše očekávání?
- Pošlete nám je v originálním balení na naší adresu: Malvis.cz, Slezská 1942, 73801, Frýdek - Místek.
- Tapeta nesmí být již nastříhaná ani nijak poškozena.Obraz také nesmí být poškozen.
- Přiložte fakturu, kterou najdete v příloze emailu o odeslání zboží. Nezapomeňte dopsat číslo bankovního účtu, na který chcete vrátit peníze.
- O přijetí balíku Vás budeme informovat emailem.
- Peníze na účet Vám odešleme co nejdříve, nejpozději však do 14 dní od doručení.
- Chcete se s námi poradit? - kontaktujte nás (email info@malvis.cz nebo telefonním čísle 727812624)
Výměna
- Chcete zboží vyměnit?
- Napište nám email na info@malvis.cz.
- Pošlete nám zboží v originálním balení zpět na naší adresu: OLDTOWN ROAD s.r.o., Horova 18a, 616 00 BRNO.
- Tapeta nesmí být nastříhaná ani nijak poškozena. Obraz nesmí být poškozen.
- Přiložte fakturu, kterou najdete v příloze emailu o odeslání zboží. Na fakturu napište VÝMĚNA.
- Vytvořte si novou objednávku v eshopu Malvis.cz a do poznámky připište, že žádáte výměnu. Náš tým tak začne pracovat na výrobě nové tapety.
- O přijetí balíku Vás budeme informovat emailem.
- Chcete se s námi poradit? - kontaktujte nás (email info@malvis.cz nebo telefonním čísle 727 812 624)
Reklamace
- Chcete zboží reklamovat?
- Lhůta na uplatnění reklamace je 24 měsíců. U stálobarevnosti tapet dokonce 36 měsíců.
- Reklamační řízení zahájíme ihned po obdržení kompletního reklamovaného zboží.
- Přiložte k němu reklamační formulář, který stáhnete zde.
- Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit, jakmile se vada projeví.
- Při vybalování důkladně zkontrolujte, zda nedošlo k mechanickému poškození, souhlasí velikost a je zachována barevná stálost.
- Po nalepení tapety již není reklamace možná ani zda je tapeta nastříhaná. Nastříháním zákazník souhlasí s její kvalitou a zpracováním.
- To však neplatí u reklamace z důvodu "vyšisování" barvy.
- K té prosím doložte fotodokumentaci a pošlete nám ji na email info@malvis.cz. Pamatujte, že na tuto reklamaci máte nárok 36 měsíců.
- Budeme se snažit reklamaci vyřídit co nejdříve, nejpozději však do 30 dní od doručení zboží.
- Máte na nás nějaký dotaz? - kontaktujte nás (email info@malvis.cz nebo telefonním čísle 727 812 624)